Suc de ananas si caise cu iaurt de nuci cajuRetete sanatoase

Iaurtul este un ingredient traditional al sucurilor si shakeurilor. Aceasta reteta foloseste in locul produsului lactat nuci caju pisate.

Ingrediente, 2 portii:

Doua caise proaspete sau cinci caise deshidratate

Doua prune curatate de samburi

O ceasca de nuci caju hidratate

O ceasca de apa

Doua cesti de suc de ananas proaspat

Preparare:

Spalati caisele proaspete sau rehidratati pana la patru ore caisele uscate. Amestecati nucile caju intr-o cana de apa pana cand textura devine cremoasa.

Puneti in mixer, blender sau robot de bucatarie toate ingredientele si amestecati pana la omogenizare.

Continutul unei portii: 

Calorii: 392

Grasimi: 18gr

Proteine: 9gr

Sodiu: 11mg

Fibre: 3gr

Prepararea fructelor deshidratate

Fructele deshidratate sunt foarte populare in mancarurile crude. Cele mai folosite sunt caisele, smochinele, prunele, stafidele, curmalele, agrisele si fructele de padure. Inmuiati-le in apa timp de 20 de minute pana la patru ore, in functie de fruct. Le puteti folosi atat ca indulcitor, cat si pentru ingrosarea compozitiilor din retete.

 

Surse: Snyder, Mike; Faass, Nancy; Novac, Lorena – 300 retete hrana vie; Ed. Orizonturi, 2013