Suc de ananas si caise cu iaurt de nuci cajuRetete sanatoase

Iaurtul este un ingredient traditional al sucurilor si shakeurilor. Aceasta reteta foloseste in locul produsului lactat nuci caju pisate.

Ingrediente, 2 portii:

Doua caise proaspete sau cinci caise deshidratate
Doua prune curatate de samburi
O ceasca de nuci caju hidratate
O ceasca de apa
Doua cesti de suc de ananas proaspat

Preparare:

Spalati caisele proaspete sau rehidratati pana la patru ore caisele uscate. Amestecati nucile caju intr-o cana de apa pana cand textura devine cremoasa.
Puneti in mixer, blender sau robot de bucatarie toate ingredientele si amestecati pana la omogenizare.

Continutul unei portii:

Calorii: 392
Grasimi: 18gr
Proteine: 9gr
Sodiu: 11mg
Fibre: 3gr

Prepararea fructelor deshidratate

Fructele deshidratate sunt foarte populare in mancarurile crude. Cele mai folosite sunt caisele, smochinele, prunele, stafidele, curmalele, agrisele si fructele de padure. Inmuiati-le in apa timp de 20 de minute pana la patru ore, in functie de fruct. Le puteti folosi atat ca indulcitor, cat si pentru ingrosarea compozitiilor din retete.

Surse: Snyder, Mike; Faass, Nancy; Novac, Lorena – 300 retete hrana vie; Ed. Orizonturi, 2013