Shake de banane si nuci de cocosRetete sanatoase

Iaurtul de migdale confera acestui shake o textura cremoasa. Reteta e si mai apetisanta vara, cand puteti folosi cirese proaspete, bine coapte. In afara sezonului merg foarte bine si ciresele congelate sau deshidratate. Iaurtul se obtine prin amestecarea migdalelor pisate si rehidratate intr-o cana de apa, pana cand textura devine cremoasa.

Ingrediente, 2 portii:
Un sfert de ceasca de iaurt de migdale
Un sfert de ceasca de miez de nuca de cocos tanara
O ceasca de lapte de nuca de cocos tanara
O jumatate de ceasca de cirese curatate de samburi si maruntite
O jumatate de ceasca de banana taiata
Un sfert de lingurita de boia
Un varf de lingurita de scortisoara

Preparare:
Puneti in mixer, blender sau robot de bucatarie toate ingredientele, amestecand pana la omogenizare.

Continutul unei portii:
Calorii: 103
Grasimi: 1gr
Proteine: 2gr
Sodiu: 12mg
Fibre: 4gr

Ciresele

Aceste delicioase fructe se pot folosi proaspete, deshidratate sau congelate. Ciresele au un continut ridicat de vitamina A si C, iar pigmentul lor bogat este o sursa de substante fitonutritive si antioxidanti.

Surse:
Snyder, Mike; Faass, Nancy; Novac, Lorena – 300 retete hrana vie; Ed. Orizonturi, 2013