spanac

Migdalele pot preveni migreneleDespre boli si afectiuni

Durerile de cap sunt cosmarul oricarei persoane care trebuie sau crede ca trebuie sa le suporte cu stoicism.  Utilizarea suplimentelor alimentare si a terapiilor alternative a castigat teren in fata clasicelor analgezice, care au si efecte secundare. Cercetarile arata ca riboflavina, o vitamina din complexul B care se gaseste in migdale, spanac, ciuperci si cereale integrale este foarte eficienta in preventia migrenelor. Cum functioneaza?

Anemia afecteaza un sfert din populatieDespre boli si afectiuni

25% din populatia globului sufera de deficienta de fier, adica de anemie, anunta Organizatia Mondiala a Sanatatii. Cele mai afectate categorii sunt femeile si copiii. Vestea buna este ca aceasta carenta poate fi tratata printr-o alimentatie corespunzatoare si cu ajutorul suplimentelor nutritive. Semne care anunta o anemie

Combinatie de primavara idealaAlimente

Primavara si-a intrat in drepturi si incepem sa dam jos din hainele care au ascuns cu succes peste iarna colaceii si aripioarele. "Stratul suplimentar" trebuie dat si el jos. Iar miscarea si masajul nu sunt de ajuns, avem nevoie si de o dieta adecvata. Daca grasimea nedorita a tinut de cald peste iarna, e timpul ca aceasta sa dispara, sa lasam soarele sa ne incalzeasca!

Alimente cu mai mult potasiu decat bananaAlimente

Potasiul este un nutrient crucial, care joaca un rol cheie in puterea musculaturii, functionarea nervilor si sanatatea inimii. Si daca nu este asigurat necesarul zilnic (aproximativ 4.700 mg, la o dieta medie de 2.000 de calorii, zilnic) se poate ajunge la o deficienta care se manifesta prin oboseala, crampe musculare, palpitatii si ameteala.

Superalimente pentru proaspetele mamiciNutritie in sarcina

Pierderea kilogramelor acumulate in sarcina este una dintre prioritatile fiecarei proaspete mamici, alaturi de sanatatea si fericirea puiutilor. Pentru a face fata provocarilor pe care le lanseaza viata de mama, mai ales daca sunt la primul copil, femeile au nevoie de energie. Multa energie.

Mai multe fibre pentru silueta, energie si sanatateNutritie sanatoasa

O dieta bogata in fibre are numeroase beneficii, printre care si controlul greutatii, scaderea colesterolului, reducerea riscului constipatiei, diabetului si a bolii diverticulare.  Atunci cand aveti de ales intre doua produse, cititi cu atentie etichetele si optati pentru cel cu o cantitate mai mare de fibre, de preferat cu mai mult de cinci grame per portie.

6 surse vegetale de proteineAlimente

Legumele si frunzele verzi nu sunt cunoscute ca fiind o sursa bogata de proteine, dar exista cateva cu cantitati decente din acest nutrient. “Proteinele din plante sunt incomplete, nu contin toti aminoacizii esentiali”, atrage atentia nutritionistul si dieteticianul Emily Gilbert. Pentru a fi siguri ca aveti parte de toti aminoacizii esentiali necesari bunei desfasurari a activitatii organismului, combinati urmatoarele plante cu cereale integrale. Mazare

Reflexe mai rapideMod de viata

Psihologii au descoperit aminoacidul responsabil cu reflexele rapide. Daca vreti sa va imbunatatiti reflexele, trebuie sa includeti in dieta zilnica mai mult spanac si oua. Cercetari efectuate de echipe de la Universitatea din Leiden si cea din Amsterdam arata ca aminoacidul tirozina, care se gaseste in aceste doua alimente, are un efect pozitiv asupra reflexelor.