omega-3

Ce cantitati de lipide trebuie sa consumam?Nutritie sanatoasa

Alimentatia sanatoasa nu trebuie sa contina un aport de lipide mai mare de 30% din aportul energetic total zilnic. Din acestea, mai putin de 10% vor fi furnizate de acizii grasi saturati, 10% de acizii grasi mononesaturati si 10% de acizii grasi polinesaturati. Cata grasime putem consuma? Astfel ar suna o curiozitate a unui gurmand indragostit de carne, peste, lactate si oleaginoase.

Alimente care va ajuta sa va concentratiAlimente

In perioadele solicitante din punct de vedere intelectual, oricine si-ar dori putin ajutor pentru imbunatatirea memoriei, cresterea puterii de concentrare, stimularea functiilor creierului. In farmacii si in magazinele de naturiste exista medicamente si suplimente care v-ar putea ajuta, insa alimentatia poate fi si ea de folos.

Cele mai bune surse de omega-3Alimente

Cand vine vorba de grasimi, exista cateva tipuri la care nu trebuie sub nicio forma sa renuntati. Acestea sunt grasimile polinesaturate. Acizii grasi omega-3, EPA, DHA si ALA, dintre care primii doi sunt cruciali si se gasesc in special in peste. Daca vreti sa va suplimentati dieta cu acizii grasi omega-3, exista cateva alimente care va pot ajuta. Nuci