fibre

Inghetata de ceai verde si fistic, fara zaharRetete sanatoase

O inghetata buna se poate face si acasa. Nu e nevoie de talent si maiestrie, ci de ingrediente sanatoase, un blender si un congelator. O idee indrazneata, o combinatie uluitoare, ce dezmiarda papilele gustative: fistic si ceai verde. Grasimi sanatoasa, antioxidanti, fara zahar. Ce va puteti dori mai mult de la o inghetata? Ingrediente: o cana de nuci caju un sfert de cana de sirop de artar doua linguri de suc de lamaie proaspat stors un sfert de cana de lapte de cocos

Inghetata de cocos fara zaharRetete sanatoase

O inghetata buna se poate face si acasa. Nu e nevoie de talent si maiestrie, ci de ingrediente sanatoase, un blender si un congelator.   Iata o inghetata rapida, rafinata, aromata, fara zahar, cu o consistenta cremoasa si, in acelasi timp, crocanta, conferita de fulgii de cocos. Ingrediente: o jumatate de cana de lapte de cocos o jumatate de cana de fulgi de cocos o jumatate de cana de sirop de artar o jumatate de lingurita de extract de vanilie doua banane inghetate

Inghetata de casa, fara zaharRetete sanatoase

Zilele toride de vara vin cu o dorinta de nestapanit de a manca toata inghetata si de a bea toate bauturile racoritoare ce ies in cale, mai ales daca sunt din frigider. Din nefericire, si unele, si celelalte sunt pline de chimicale. Coloranti, potentiatori de aroma, acidifianti, arome, conservanti, dar si foarte mult zahar. O inghetata buna se poate face si acasa. Nu e nevoie de talent si maiestrie, ci de ingrediente sanatoase, un blender si un congelator.

Gustari inainte de culcare?Cum slabesc sanatos?

Daca ti se face foame cu o ora sau doua inainte de ora obisnuita de culcare trebuie sa te gandesti la cateva aspecte: cercetatorii au demonstrat ca exista o legatura intre caloriile consumate tarziu si ingrasare, mancarea consumata chiar inainte de somn face ca acesta sa fie mai agitat, persoanele care mananca seara tarziu sunt mai obosite a doua zi. In plus, mancatul de noapte este considerat a fi unul emotional si, in general, este compus din multe grasimi si multe calorii.

Dieta de iarnaTipuri de diete

Putini sunt cei care isi propun sa slabeasca iarna. Sarbatorile, mancarurile traditionale, felul de a petrece al romanilor sunt impedimente unanim acceptate. O dieta corecta de iarna nu impune restrictii, ci promoveaza echilibrul. Iarna, faceti un tel din a va mentine sanatatea si a creste imunitatea, slabitul lasati-l pentru primavara.  

Probleme de disconfort in timpul sarciniiSarcina si ingrijirea copilului

Fiecare sarcina este diferita, fiecare femeie suporta altfel o sarcina. Pentru unele gravide sarcina este o bucurie, fara niciun fel de problema, iar pentru altele poate fi o stare nesfarsita de greata si dureri.

Ingrediente pentru buna dispozitieAlimente

Vi se spune des ca “v-ati trezit cu fata la cearsaf” sau ca “vi s-au inecat corabiile”? Probabil si cei din jur observa ca dispozitia nu e cea mai buna si ca o si aratati. Din fericire, oricate griji si probleme v-ar necaji, alimentatia va poate ajuta sa treceti peste starea de spirit negativista. Cateva substante din alimentatie la care nu v-ati fi gandit va pot ajuta sa treceti cu bine peste depresiile usoare si gandurile negre, va imbunatatesc dispozitia si ofera si un plus organismului.

Inghetata raw de ciocolata cu mentaRetete sanatoase

Ciocolata si menta formeaza o combinatie clasica, utilizata de bucatarii din toata lumea. Pentru aceasta reteta, nucile caju pot fi inlocuite cu miez de nuca de cocos tanara, nuci macadamia sau migdale. Daca va place inghetata mai dulce, puteti adauga sirop de artar, una sau doua linguri. Daca va lipseste menta proaspata se poate utiliza si extractul de menta. Ingrediente, 2 portii: O ceasca de nuci caju Doua linguri de ulei de nuca cocos, lichid O treime de ceasca de curmale

De la ce miros barbatii urat si cum se remediaza problemaMod de viata

Fiecarui barbat i s-a intamplat macar o data sa realizeze ca respiratia sa nu miroase tocmai a flori de primavara, glandele sudoripare au luat-o razna, dovedind un exces de zel, iar picioarele incaltate si-au uitat mirosul specific pe dinafara. Pentru fiecare dintre aceste probleme exista solutii, dar ce te faci atunci cand s-a terminat guma de mestecat sau ai uitat deodorantul in geanta de sala, in masina?

Fructele si legumele pot reduce riscul de accident vascular cerebralNutritie sanatoasa

Consumul regulat de fructe si legume poate reduce riscul aparitiei unui accident vascular cerebral, potrivit unui studiu desfasurat la nivel mondial. Riscul de a suferi un astfel de accident scade cu 32%pentru fiecare 200 de grame de fructe consumate zilnic si cu 11% pentru fiecare 200 de grame de legume consumate zilnic.