cereale

Gustari sanatoase cu mai putin de 200 de calorii (II)Alimente

Intre mese, atunci cand va roade stomacul si incepeti sa visati la farfurii incarcate cu bunatati nesanatoase, limitati-va la o gustare. O gustare sanatoasa, care sa nu aiba mai mult de 200 de calorii, pentru a nu o transforma intr-o alta masa principala. Gustarile pot “pacali” senzatia de foame, asta daca e foame adevarata, nu sete gresit inteleasa.

Alimente care va ajuta sa va concentratiAlimente

In perioadele solicitante din punct de vedere intelectual, oricine si-ar dori putin ajutor pentru imbunatatirea memoriei, cresterea puterii de concentrare, stimularea functiilor creierului. In farmacii si in magazinele de naturiste exista medicamente si suplimente care v-ar putea ajuta, insa alimentatia poate fi si ea de folos.

Stii cat zahar consumi?Nutritie sanatoasa

Ritmul alert de viata pe care il impune societatea in care traim face ca mentinerea unui echilibru nutritional sa fie destul de grea. Zaharul este unul dintre nutrientii fara de care nu se poate supravietui. Totusi, consumul unei cantitati prea mari de zahar creste riscul unor probleme mai mult sau mai putin grave de sanatate, printre care obezitatea, cariile dentare si diabetul de tip II.