banane

Inghetata de casa, fara zaharRetete sanatoase

Zilele toride de vara vin cu o dorinta de nestapanit de a manca toata inghetata si de a bea toate bauturile racoritoare ce ies in cale, mai ales daca sunt din frigider. Din nefericire, si unele, si celelalte sunt pline de chimicale. Coloranti, potentiatori de aroma, acidifianti, arome, conservanti, dar si foarte mult zahar. O inghetata buna se poate face si acasa. Nu e nevoie de talent si maiestrie, ci de ingrediente sanatoase, un blender si un congelator.

Alimente cu mai mult potasiu decat bananaAlimente

Potasiul este un nutrient crucial, care joaca un rol cheie in puterea musculaturii, functionarea nervilor si sanatatea inimii. Si daca nu este asigurat necesarul zilnic (aproximativ 4.700 mg, la o dieta medie de 2.000 de calorii, zilnic) se poate ajunge la o deficienta care se manifesta prin oboseala, crampe musculare, palpitatii si ameteala.

Alimente care pot trata insomnia si imbunatatesc somnulAlimente

Stresul legat de serviciu sau lipsa acestuia si cel cauzat de problemele de familie sunt principalele cauze ale insomniei. Pe urmatorul loc se afla alimentatia gresita – consumul de alimente bogate in zahar, cafeina, gluten sau grasimi polinesaturate. Imbunatatirea dietei este primul pas spre a pune capat starii vesnice de oboseala.

Mancaruri ieftine si sanatoaseAlimente

Mancatul sanatos pare foarte scump pentru multe persoane, insa puteti gasi si variante foarte accesibile de gustari, garnituri sau deserturi cu preturi sub 4 lei. Suma este una modica si a fost aleasa deoarece, la momentul publicarii materialului este media dintre un euro si un dolar. Creativitatea va poate ajuta sa nu depasiti bugetul si sa incorporati in meniu alimente nutritive. Iata cateva exemple de alimente sanatoase care costa sub 4 lei. Mere

Placinta de pecan rawRetete sanatoase

O placinta delicioasa, ce poate fi servita la orice eveniment deosebit. Faina de migdale se poate face din migdale integrale macinate sau din pulpa ce ramane dupa prepararea laptelui de migdale. Ingrediente, 4 portii: Trei cesti de faina de migdale Un sfert de ceasca de curmale Un sfert de ceasca de ulei de nuca cocos, lichid Trei sferturi de ceasca de nuci pecan maruntite, plus inca un sfert de ceasca nuci intregi, pentru ornat Trei sferturi de ceasca de banane Trei linguri de sirop de artar