La ce renunti? La grasimi sau la carbohidrati?Cum slabesc sanatos?

Atunci cand o dieta de slabire nu ofera rezultatele asteptate, fiecare persoana incepe sa isi puna semne de intrebare. Si, cei care nu au la indemana suficiente informatii sau care nu doresc sa le asimileze pe cele corecte incep sa "taie" din alimente.

In general, cele mai afectate sunt grasimile si carbohidratii. Organismul are nevoie in aproape egala masura de proteine, grasimi si carbohidrati pentru a functiona la cei mai buni parametri.

Kevin Hall, cercetator la un prestigios institut din SUA, a facut un studiu in timpul caruia dietele a 19 persoane supraponderale au fost foarte atent monitorizate.

Timp de doua saptamani, grupul a avut o dieta din care carbohidratii au fost redusi in limita a aproximativ 800 de calorii, fara a se modifica aportul de proteine si grasimi.

Apoi, timp de inca doua saptamani, grupul a avut o dieta din care grasimile au fost reduse in limita a aproximativ 800 de calorii, fara a se modifica aportul de proteine si carbohidrati.

In cadrul ambelor sesiuni, grupul a facut miscare timp de o ora in fiecare zi.

In perioada in care au fost reduse grasimile, media de pierdere in greutate a fost de 89 de grame pe zi, iar in perioada de reducere a aportului de carbohidrati pierderile in greutate au avut o medie de 53 de grame pe zi.

 

Surse: aici.